Inbound Marketing.

Om du inte kan svara när inköparen frågar dig följande tre frågor, så förlorar du;

Värde: Klarar jag mig utan dig?

Tillit: Arbetar du för mina intressen?

Digital: Är du närvarande där jag är?

Samtidigt behöver du få företag att bli intresserade av dig, du behöver bygga social bekräftelse, tillit och demonstrera det du säljer. Sedan behöver du självklart fånga upp de som besöker din hemsida och hjälpa dem att handla. 

Gör du det korrekt så kommer du att få inkommande förfrågningar så det räcker och blir över. Vill du ha hjälp? Ställ en förfrågan till oss, det är vi vana vid. 

 

”Skapande av content leder till 434% mer besök på hemsidan än hemsidor utan uppdaterat content. Nyckeln är att skapa så många vägar på nätet som möjligt som leder kunderna till dig ” – Omnicore

”93% av marknadsförare inom B2B använder sig av content marketing” - Content Marketing Institute

Två nya kanaler
Vårt jobb är att skapa två nya kanaler in till dig, en Inbound- och en Outbound-kanal. Det är mycket trevligare att prata med de som faktiskt vill lyssna, där du redan är relevant. 

Fånga och förvalta

...uppmärksamhet. Vi fångar uppmärksamheten via digital marknadsföring, och förvaltar den genom Inbound Marketing. Du behöver synas, annars finns du inte. 

Hubspot

Vi är Hubspot-Partner i Sverige. Med hjälp av deras verktyg toppade med våra strategier kan vi få kunderna att jaga dig, istället för att du ska jaga dem. Samtidigt så valde vi inte att bli partner med Hubspot för att återförsälja deras tjänster, vi blev partner med Hubspot för att det kompletterar våra tjänster. Tillsammans gör vi magi för våra kunder. 

Konvertering, konvertering... 

Vi hjälper dig att konvertera nya kunder på ett sätt du aldrig gjort förut. Inkommande förfrågningar kommer inte bara utan arbete, du behöver ha rätt verktyg och rätt strategi. Vi sitter på det, kom och hämta det. 

Gratis mall för avtal mellan sälj och marknad

1. Nuläge
Vilka verktyg har ni tillgång till? Vilka kanaler finns ni i? Hur ser konverteringen ut på er hemsida? Vi går igenom nuläget för att ta er till önskat läge. 


2. Strategi
Vi tar tillsammans med er fram en strategi som ni får godkänna, ofta med olika alternativ beroende på önskat resultat.

3. Implementering
Tillsammans implementerar vi er nya strategi och konsulterar i potentiellt nya verktyg och tillvägagångssätt. 

4. Analysera

Systematiskt analyserar vi resultatet av det arbete vi lägger ned. Ni får resultaten skickade till er och vi har uppföljningar och coachning så ofta ni önskar. 

4. Förbättra

Tack vare våra analysverktyg kan vi se vad som behöver ändras och förbättras. Det gör vi kontinuerligt. 

Arbetssätt
En lyckad Inbound Marketing-strategi är ett resultat av digital marknadsföring, rätt verktyg och bra hjälpmedel. Vi sätter upp en strategi, kopplar på rätt verktyg och finns alltid tillgängliga för att hjälpa dig. 

Rätt strategier

Rätt verktyg

Rätt hjälpmedel

Diffusa mättal

Avsaknad av inkommande förfrågningar

En trött inbound-byrå

Salestailor Sweden AB   

Gustavslundsvägen 12, 167 51 Bromma 

Sverige | Stockholm

Kontakta mig

Genom att klicka på "skicka" så godkänner du vår Privacy Policy*

2018-2019 © Salestailor Sweden AB. All rights reserved